تضمین های شرکت ایل سور آذربایجان

کیفیت:

شرکت ایل سور آذربایجان با سابقه ۱۵ سال فعالیت در امر تامین مواد اولیه یا ارائه محصولات نهایی و صادرات آن به کشورهای عراق، ترکیه، آلمان، سوئد، مجارستان و یونان کیفیت محصولات خود را به اثبات برساند و با توجه به عدم حتی یک مورد برگشت کالا عملا توانسته کیفیت محصولات خود را از مرحله حرف به مرحله اثبات برساند.warranty2

صداقت:

شرکت ایل سور آذربایجان ضمن تلاش شبانه روزی در جهت افزایش کیفیت و کمیت محصولات خود همواره با مشتریان خود صادق بوده و همواره سعی در ارائه مشاوره مفید برای خرید و فروش مشتریان داخلی و خارجی داشته است . به طوری که مشتری مداری را بر منافع مادی شرکت ترجیح داده است.

پایبندی به قرارداد:

شرکت ایل سور آذربایجان افتخار دارد که طی ۱۵ سال فعالیت رسمی همواره به قراردادهای کتبی و شفاهی خود پایبند بوده که این امر یکی از دلایل موفقیت و تداوم فعالیت های برون مرزی این شرکت محسوب می شود.

 

 

تفاوت های شرکت ایل سور آذربایجان

۱- نظارت:

تمام مراحل تولید تحت نظارت جناب آقای دکتر پیروزی فرد بوده و تمامی نیروهای مشغول در خط تولید حداقل دارای سابقه کار ۷ سال می باشند. همچنین برای کنترل و افزایش کیفیت با نیروهای متخصص وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی همکاری همه جانبه دارد.

۲- بسته بندی روز:

شرکت ایل سور آذربایجان با تجهیز این مجموعه به جدیدترین دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم، وکیوم و … توانسته است گام مهمی در بسته بندی شکیل محصولات خود برداشته و با توجه به نیازهای روز بازار محصولات مشتری پسندی را به بازار عرضه نماید.

۳- خطوط بسته بندی:

این شرکت با ارتقاء خط بسته بندی خرما از حالت سنتی به حالت نیمه اتوماتیک توانسته نقایص موجود در سیستم سنتی را حذف و محصول نهایی بهداشتی و استانداردی را نسبت به دیگر واحد های بسته بندی خرما ارائه دهد.

۴- سلامت محصول:

شرکت ایل سور آذربایجان با دو زمانه کردن خط شستشوی خود توانسته عملاً بدون آسیب به بافت طبیعی میوه تازه و خشک عمل شستشو را دو بار روی ماده اولیه پیاده کند، در نتیجه محصول نهایی بهداشتی تر و آسیب وارده به بافت ماده اولیه به حداقل برسد.

۵- سلامت محصول:

شرکت ایل سور آذربایجان با دارا بودن هفت گرمخانه ی تمام اتوماتیک با حجم خشک کنی بالا، عملاً از خشک کردن سنتی و به اصطلاح آفتابی میوه ها بی نیاز بوده، که در نتیجه علاوه بر کاهش زمان فرآیند خشک کنی از سرایت هرگونه بیماری و گردوغبار و … روی میوه جلوگیری به عمل می آید و در نهایت محصول نهایی بهداشتی تری نسبت به واحد های مشابه در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

۶- سرعت:

داشتن رابطه خوب و نزدیک با کشاورزان و باغداران و تولید کنندگان میوجات خشک در سراسر ایران باعث شده این شرکت بتواند به سریعترین شکل و با نازلترین قیمت ممکن سفارشات مشتریان و خود را تامین نماید. به طوری که قبل از برداشت محصول تازه امکان عقد قراردادبا کشاورزان و باغداران سراسر ایران را داشته باشد.

۷- امکان عقد قرارداد و ارسال محصول به تمام نقاط دنیا:

شرکت ایل سور آذربایجان به لطف سابقه خوب ۱۵ سال کار با مشتریان اروپایی و بلوک شرق و غرب توانسته رابطه نزدیکی با شرکت های معتبر در سراسر دنیا پیدا کند و از طرفی با داشتن دفتر نمایندگی در ترکیه، سوئد، امکان عقد قرارداد و تحویل به موقع جنس را دارد.